Flanagans - Bewertung

am 7. Mai 2013
williamvienna

my kind of place ... loud, dark, the smell of brew .... where you can let it all hang out and no one bothers you .... great place to meet people .... but don't expect them to remember you the next day .... food is pub food; drink is wet. Great place to bring your Austrian friends and watch their blank expression .... great fun trying to explain how other advanced cultures celebrate & relax ..... try it out and I'm sure you'll have a great time ...

am 2. November 2013 um 18:23

Mir ist es wirklich egal, in welcher Sprache die Leute schreiben. Ich kenne das "Problem" von anderen Foren; die Anführungszeichen setze ich, weil ich es nicht als solches sehe.
Nein, ich bin nicht omniglott, aber es stört mich überhaupt nicht, wenn ich etwas nicht verstehe: Es bleibt mir bisweilen einiges erspart, vermute ich.
Natürlich verstehe ich, was der Suffkopp (kleine Exkursion nach Berlin sei mir bitte gestattet) uns mitteilen will. Ich vermute, Ihr auch. Hätte er doch bloß das Finnische verwendet!

am 2. November 2013 um 15:15

"… where you can let it all hang out …" Seriously??Apart from the fact that I now know what I can expect to see there is no real information in your review about what the place looks like, what food (pub food does't really say it all, now does it?) there is being served, what kind of beers, at what prices, smoking vs. non-smoking, etc, etc, ...

Unregistered am 2. November 2013 um 14:43

Genau! English let ma grad no trough-goen!

am 2. November 2013 um 14:40

mat: Immer schön sachlich bleiben und nicht untergriffig werden!
So und jetzt geh wieder spielen ....

mat am 2. November 2013 um 03:28

sei kein spielverderber du strache wähler

mat
am 8. Mai 2013 um 08:17

Eine Bewertung nach der anderen, diesmal zumindest - so man der englischen Sprache mächtig ist - inhaltlich nachvollziehbar, aber trotzdem völlig uninformativ!
Weniger wäre vielleicht doch mehr und so ganz nebenbei: In einem österreichischen Forum ist und bleibt die Kommunikationssprache Deutsch!

am 7. Mai 2013 um 20:30

Very interesting - advanced cultures letting it all hang out with blank expression.
Hopefully I won't be kicked out.

Flanagans
Schwarzenbergstraße 1